Oameni plictsiti.

marți, 10 aprilie 2012

Martisoare neamule!!!

Este oarecum vorba si despre tigani,deci se continua prima postare (asta e un blog rasist.Da,si?).
Cine medalionu' lu' Guta mai cumpara martisoare? Cine medalionu' lu' Guta mai da martisoare? Cine medalionu' lu' Guta mai cumpara si da martisoare in martie? Daca sunt atat de cretina incat sa-i dau cuiva o tiganeala de plastic legata cu ata ,o pot face si in noiembrie sin in iulie si in ce luna vreau eu.Stiu ca o sa ziceti "nu mai sunt bã atunci" si la fel de bine stiu ca o sa zic "esti prost,le am din martie".N-am nevoie de un interval de 8 zile in care sa-i spun colegei "Hei,uite ce ti-am cumparat, un carabus de plastic,l-am luat de la tigani cu 50 bani,ce zici,iti place? Uite,are si o ata de care poti trage. Nu ca-i cel mai frumos cadou care-l poti primi la inceputul lui martie? Nu ca-s originala? Asa-i ca nu te asteptai?Cat de originala sunt...DAR STAI! tiganii au mai adaugat la sfoara aia si bile de muc,margele,celofan si bucati din flori artificiale". Acum ca v-am deschis ochii sper sa nu mai cumparati asa ceva si tiganii sa dea falimet.Poate mor de foame si scapam de ei.

7 comentarii: