Oameni plictsiti.

miercuri, 18 aprilie 2012

Okazii.cacat

Azi am vrut sa comand si eu ca amintire un singur creion de la un retard de 28 ani. I-am zis ca vreau transport gratuit pentru ca numai de un leu dispun. Nu ma pis pe contul lui postandu-l aici...nu merita. Mi-a dat accept pe mess si nu stiu de ce avea impresia ca sunt baiat. Ce conteaza,ma pis pe el oricum. Pana nu mi-a cersit un vot pozitiv (parca le mananca...eu am 10 negative si n-am murit) s-a apucat sa-mi spuna ca in loc de un creion la 1 leu imi trimite 100. Ce mama ma-sii mancata de pureci, vrea sa-i dau un milion pe niste cacaturi de lemne cu mina?! In fine,pentru mine reprezinta oricum ultimul om. Dupa ce i-am zis sa le trimita la ma-sa-n cur nu la adresa mea,s-a lasat de smecherii si i-am dat un vot (macar sa ma lase-n pace). Mi-a fost foame de muream inainte sa dau comanda secolului...trecut. Acum imi tremura mainile de mor din cauza retardului....si nici foame nu-mi mai e. Ma doare capul. Stiu ca probabil va intereseaza de ce-am scris eu mai sus la fel cum ma intereseaza pe mine parerile voastre...Injurati la comentarii.Poate aveti norocul sa le citesc sau poate mi-e lene si nu trec pe blog pana la urmatoarea postare. Eu aleg.
Ma duc sa mananc totusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu